Πώς να λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Steam

Πώς να λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Steam

Έχετε αγοράσει ποτέ ένα απολύτως απαίσιο παιχνίδι και θέλετε να μάθετε πώς να λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Steam; Ίσως το παιχνίδι καταρρέει συχνά και απλά δεν μπορείτε να το παίξετε; Όπως και στα περισσότερα προϊόντα που αγοράζετε στο κατάστημα, μπορείτε εύκολα να λάβετε επιστροφή χρημάτων για κάτι ελαττωματικό. Οι επιστροφές χρημάτων για τα ψηφιακά παιχνίδια ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτες... μέχρι τώρα. Το Steam επιτρέπει τώρα και τις επιστροφές χρημάτων. Κάποιοι μισούσαν την πλατφόρμα για τον συγκεκριμένο λόγο και όταν η Valve αποφάσισε ξαφνικά να εισαγάγει αυτό το χαρακτηριστικό έλαβε πολλά πολύ θετικά σχόλια από την κοινότητα.

Αν αναρωτιέστε πώς μπορείτε να λάβετε επιστροφή χρημάτων για τα cd keys του Steam, όπως αν και τα βρήκατε στη σελίδα μας Steam CD Keys, δυστυχώς δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το σύστημα. Αυτό βέβαια αν είναι διαθέσιμο μόνο σε όσους αγοράζουν παιχνίδια απευθείας από το Steam. Για τα cd-κλειδιά που αγοράσατε μέσω του CDKeyPrices, θα πρέπει να το ελέγξετε απευθείας με το συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά είναι πολύ πολύ αμφίβολο!

Όλα αυτά χάρη σε... το Origin της EA στην πραγματικότητα, βλέπετε είναι πάντα καλό να υπάρχει κάποιου είδους ανταγωνισμός - δεν έχει σημασία σε ποια βιομηχανία, πάντα κάνει τις τιμές χαμηλότερες για τους τελικούς καταναλωτές καθώς και καλύτερα χαρακτηριστικά. Και τώρα από τον Ιούνιο του 2015 μπορείτε να επιστρέφετε ευχαρίστως οποιαδήποτε μίζερα παιχνίδια Early Access ή υπερτιμημένους τίτλους της Ubisoft ;) Υπάρχει όμως μια παγίδα, διαβάστε παρακάτω για να δείτε ποιοι είναι οι όροι επιστροφής χρημάτων στο Steam.

Για να σκεφτείτε καν την επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το παιχνίδι που αγοράσατε δεν έχει παιχτεί για λιγότερο από 2 ώρες. Αν δεν ήταν, είστε εντάξει και μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Υπάρχει επίσης ένα παράθυρο 14 ημερών όπου μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή χρημάτων, αλλά ακόμα και αν το έχετε αγοράσει, ας πούμε τον προηγούμενο μήνα, μπορείτε να προσπαθήσετε ακόμα και αν δεν έχετε παίξει πραγματικά το παιχνίδι ακόμα. Ποιος ξέρει; Ίσως συμφωνήσουν σε αυτό.

Ακολουθήστε αυτά τα 3 εύκολα βήματα για να λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Steam:

1) Ανοίξτε τη Βοήθεια Steam και συνδεθείτε με το λογαριασμό σας στο Steam.
2) Κάντε κλικ στην επιλογή Μια αγορά

2016-06-28 17_20_33-Steam

3) Βρείτε το παιχνίδι που έχετε αγοράσει και για το οποίο θα θέλατε να λάβετε επιστροφή χρημάτων. Αν η αγορά σας δεν εμφανίζεται στη λίστα, τότε βρίσκεται πολύ έξω από το παράθυρο επιστροφής χρημάτων και δεν θα μπορέσετε να λάβετε επιστροφή χρημάτων :( Αν είναι εκεί, απλά κάντε κλικ πάνω της και ακολουθήστε τα βήματα για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.

2016-06-28 17_20_51-Steam

Τώρα απλά χαλαρώστε και περιμένετε μέχρι να απαντήσει ο υπάλληλος της Valve.Αν όλα είναι εντάξει, θα πρέπει να δείτε τα χρήματα πίσω στο πορτοφόλι σας στο Steam σε μερικές ημέρες - το πολύ σε 7 ημέρες. Αν ποτέ θελήσετε να επιστρέψετε χρήματα για άλλη αγορά στο Steam, πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχει ένα άγραφο όριο. Μπορείτε να υποβάλετε οποιονδήποτε αριθμό αιτήσεων επιστροφής χρημάτων για τις αγορές, αλλά αν κάνετε κατάχρηση του συστήματος μπορούν να ανακαλέσουν εντελώς την πρόσβαση στην πολιτική επιστροφής χρημάτων.

Και κάτι τελευταίο, αν ποτέ αγοράσατε ένα παιχνίδι στο κατάστημα Steam και αργότερα μετά από 24 ώρες το αγοράσατε με έκπτωση, για παράδειγμα σε κάποια ημερήσια flash sale ή προσφορά του Σαββατοκύριακου, μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα στην υποστήριξη του Steam και να ζητήσετε και εσείς επιστροφή χρημάτων, οι οποίοι είτε θα σας στείλουν το υπόλοιπο % της μειωμένης τιμής στο πορτοφόλι σας στο Steam είτε θα σας το επιστρέψουν εντελώς. Να θυμάστε ότι οι επιστροφές χρημάτων μπορεί να διαρκέσουν έως και 7 ημέρες και θα πρέπει να αγοράσετε το παιχνίδι που προοριζόταν για δώρο, καθώς είναι σε έκπτωση, μέχρι να διεκπεραιωθεί η επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό σας λογαριασμό ή στο πορτοφόλι σας στο Steam. Έτσι, το να γνωρίζετε πώς να λάβετε επιστροφή χρημάτων στο Steam είναι τόσο εύκολο! Για οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα, παρακαλώ, ενημερώστε μας.

ΚατηγορίεςBlog